menu button
سبد خرید شما
دوازده پیام موفقیت - خرداد 1403
موفقیت  |  1403/03/01  | 

دوازده پیام موفقیت - خرداد 1403

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.

فروردین

صبا بر آن سر زلف از دل مرا بینی/ ز روی لطف بگویش که جا نگه دارد

خبرهای خوب در راهند و توسط دوستی به گوش‌ تو می‌رسند؛ آن‌ها را به فال نیک بگیر. ملاقات‌های مهم صورت می‌گیرد که نباید با سیاست رفتارکردن را فراموش کنی. تمرکزت را از دست نده تا مسئولیتی را که به تو سپرده شده، به‌درستی انجام بدهی. فرد مهربان و با‌گذشتی هستی، اما سعی کن این احساس خوب را در حالت تعادل نگه داری. بهتر است که گذشته را فراموش کرده و در زمان حال زندگی کنی و برای آینده‌ات برنامه بریزی. هرچه انتظارت را پایین‌تر بیاوری، اعصابت راحت‌تر می‌شود و روزهایت شادتر می‌گذرند.


اردیبهشت

لب لعل و خط مشکین چو اینش هست آنش نیست/ بنازم دلبر خود را که حسنش آن و این دارد

تازگی‌ها یاد گرفته‌ای که نسبت‌به دنیای اطرافت نگرش بهتری داشته باشی و توقعت را از اطرافیانت کم کنی. برای انجام‌دادن کارهایت احتیاج به قدرت و انگیزه داری تا بتوانی کارهایت را به‌خوبی انجام بدهی و از عهده‌ همه‌ آن‌ها بر بیایی. خیلی وقت‌ها کارها بر اساس برنامه‌‌ریزی‌هایت پیش نمی‌روند‌؛ اما هیچ اشکالی ندارد. زندگی را سخت نگیر تا مشکل خاصی برایت پیش نیاید. نسبت‌به همسر و اطرافیانت مسئولیت‌های زیادی به عهده داری؛ آن‌ها را فراموش نکن و سعی کن به‌ آن‌ها عمل کنی. در این چند ماه مسئولیت‌های جدیدی هم بر عهده‌ات گذاشته می‌شود؛ نهایت سعی‌ات را بکن تا بهترین نتیجه را بگیری.


خرداد

ز درد دوست نگویم حدیث جز با دوست/ که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تولدت مبارک. سعی کن خودت را کنترل کنی و زود از کوره در نروی. آدم‌های حسودی را در اطرافت می‌شناسی؛ سعی کن با آن‌ها دمخور نباشی تا کمتر آسیب ببینی. اگر با خانواده‌ات در مسئله‌ای به سوء‌تفاهم رسیده‌ای، سریع در پی از‌بین‌بردن آن باش و اگر لازم است توضیحی بدهی، حتما این کار را بکن. انتظار نداشته باش که همه تو را درک کنند و بفهمند؛ گاهی هم تو خودت را جای دیگران بگذار و سعی کن از دریچه نگاه آن‌ها به اطرافت توجه کنی. تازگی‌ها روزهایت کسل‌کننده شده است؛ باید به‌دنبال علاقه‌مندی‌هایت باشی و با ایده‌ها و افکار جدید، روزهایت را شروع کنی.


تیر

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای/ فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد

در هنگام خرید‌کردن مراقب پول خرج‌کردن‌هایت باش تا آخر ماه‌ کم نیاوری. دکوراسیون خانه‌ات را تغییر بده تا کمی روحیه‌ات را بالا ببری. استعداد‌هایت را نادیده نگیر و به دنبال شکوفایی آن‌ها باش. برای اینکه بتوانی در هر کاری موفق شوی، اول باید بدانی که هر کاری قاعده و قانونی دارد و لازم است از راهش وارد شوی. بعضی‌وقت‌ها در مورد کسب‌و‌کار و در‌آمدت دچار نگرانی می‌شوی. اگر خودت به‌تنهایی نمی‌توانی تصمیم بگیری، با چند نفر که در کارشان موفق هستند، مشورت کرده و از آن‌ها نظر‌خواهی کن. بیشتر برای خانواده‌ات زمان بگذار و در شادی و غم آن‌ها شریک باش. هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست؛ فقط به‌شرطی که راه‌های جدیدی را در پیش بگیری و مصمم برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنی.


مرداد

هر آنکه جانب اهل وفا نگه دارد/ خداش در همه حال از بلا نگه دارد

گاهی در درونت هیجان زیادی را حس می‌کنی؛ باید مراقب باشی که این حس کار دستت ندهد و بتوانی خودت را کنترل کنی. اگر احساس کسالت می‌کنی، به پزشک مراجعه کن و دلیلش را بشناس و برای رفع آن اقدام کن. سفرکردن را دوست داری و با این کار حس سر‌زندگی و شادی می کنی. در این ماه هنگام تصمیم‌گیری‌هایت احساس تردید و دو‌دلی زیادی را تجربه می‌کنی؛ سعی کن که کاری به دیگران نداشته باشی و بر اساس عقل و منطق خود عمل کنی. افرادی که محصل یا دانشجو هستند باید بیشتر به فکر امتحاناتی باشند که قرار است به‌زودی بدهند. زمان بیشتری را به خانواده‌ات اختصاص بده و ساعاتی را با آن‌ها بگذران و از حال و روزشان باخبر باش.


شهریور

گرت هواست که معشوق نگسلد پیمان/ نگاه دار سر رشته تا نگه دارد

حد‌و‌حدودت را مشخص کن و نگذار دیگران وارد حد‌و‌مرزت بشوند. اشتباهاتت را بپذیر و عذرخواهی کن. در این هفته از لحاظ عاطفی احساس آرامش می‌کنی و ساعات خوشی را خواهی گذراند. سعی کن در درونت ثبات و تعادل داشته باشی تا رویارویی با موقعیت‌ها برایت ساده‌تر باشد. به افراد منفی‌باف نزدیک نشو تا نتوانند با انرژی منفی‌شان بر تو هم اثر بگذارند. فراموش نکن که هر اتفاقی یک دلیلی دارد و ما از حکمت خداوند چیزی نمی‌دانیم. هر چیزی را که به ذهنت می‌رسد، به زبان نیاور؛ همیشه اول فکر کن، بعد حرف بزن. چیزهایی را که باعث اختلاف بیشتر بین تو و نزدیکانت می‌شود، کنار بگذار و فراموش نکن که نمی‌توانی کسی را عوض کنی و باید هر کسی را به همان صورتی که هست، بپذیری.


مهر

دهان تنگ شیرینت مگر مهر سلیمان است/ که نقش خاتم لعلش جهان زیر نگین دارد

درباره تصمیمی که گرفته‌ای، نظرت را تغییر نده و از این شاخه به آن شاخه نپر. سعی کن عزمت را جزم کنی و با اراده‌ی بیشتری کارهایت را پیگیری کرده و قدم‌های بعدی‌ات را درست برداری. در این ماه محتاط و محافظه‌کار باش و با سیاست، عمل کن. آدم‌هایی با انرژی منفی اطرافت هستند؛ سعی کن حضور آن‌ها تو را افسرده و غمگین نکند. هر چه در حالت افسردگی و گوشه‌گیری باقی بمانی، مشکلاتت حل نمی‌شود و حتی ممکن است پیچیده‌تر هم بشوند. از قدرت‌هایی که داری نهایت استفاده را ببر تا اعتماد‌به‌نفس بیشتری داشته باشی. با افراد بدبین مراوده نکن، چون ممکن است که شک و بدبینی آن‌ها در تو هم اثر بگذارد.


آبان

سر و زر و دل و جانم فدای آن محبوب/ که حق صحبت و عهد وفا نگه دارد

منتظر روزهای خوش و بهتر‌شدن روابطت با نزدیکانت باش. سعی کن کمتر حرف بزنی و بیشتر گوش بدهی و فعالیت‌های اجتماعی‌ات را بیشتر کنی. همیشه سعی کرده‌ای فردی وفادار و متعهد در همه‌ جنبه‌های زندگی‌ات باشی؛ این بار هم به قول و قرارهایت وفادار باقی بمان. آینده‌ای روشن در انتظارت است. بعضی وقت‌ها خیال‌پردازی بد نیست؛ هر چند گاه یکبار آرزوهایت را در لیستی بنویس و بر روی آن‌ها تمرکز کن. قبل از هر چیزی، با افراد باتجربه مشورت کن، بعد دست به اقدام بزن. این روزها هر کسی مسائلی دارد که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می کند؛ پس برای حل مشکلاتت منتظر دیگران نباش و خودت دست به‌کار شو.


آذر

چو گفتمش که دلم را نگاه دار، چه گفت ؟/ ز دست بنده چه خیزد ؟ خدا نگه دارد

از منطقت در حل مسائل کمک بگیر تا فرصت‌های بهتری به‌دست بیاوری. کارتازه‌ای به تو پیشنهاد می‌شود؛ قبل از قبول‌کردن درباره‌اش تحقیق کن، به ندای قلبت گوش بده و از خداوند مدد بخواه. از تکرار‌کردن حرف‌هایی که اعصابت را خرد می‌کنند، خسته شده‌ای و حس می‌کنی که به جایی نمی‌رسی؛ در مقابل این تکرار‌های بیهوده سکوت کن. اعتماد‌کردن به هر کسی و اعتماد‌نکردن به هیچ کس هر دو شکستی برابر است؛ پس سعی کن با شناخت اطرافیانت، در هر جایی که لازم است به آن‌ها اعتماد کنی و از همدلی و کمک آن‌ها بهره ببری. سعادت دیگران بخشی از خوشبختی ماست؛ پس تا جایی که می‌توانی، به دیگران کمک کن تا به سعادت برسند.


دی

به بزمگاه چمن دوش مست بگذشتم/ چو از دهان توام غنچه در گمان انداخت

فعالیت‌های گروهی باعث شادابی‌ات می‌شوند؛ پس در آن‌ها شرکت کن. زندگی را هر جوری بگیری، همان‌جور پیش می‌رود. اگر می‌خواهی در کارهایت موفق بشوی، بهتر است قدم‌هایت را با توجه به توانایی‌ها و مهارت‌هایت برداری. برای درس‌خواندن به‌صورت برنامه‌ریزی شده هیچ‌‌وقت دیر نیست. اگر در حال تحصیل هستی و احساس می‌کنی عقب افتاده‌ای، هر چه زودتر با یک مشاور تحصیلی صحبت کن و درس‌خواندنت را طبق برنامه انجام بده. گاهی اوقات زمانی طول می‌کشد تا خواسته‌ها و آرزوهایت برآورده شوند. مهم این است که باور داشته باشی که کائنات آرزوهای ما را به‌صورت مستقیم در اختیار ما نمی‌گذارد، بلکه آن‌ها را به شکل فرصت‌هایی برای تلاش‌کردن و موفق‌شدن در مقابل ما قرار می‌دهد. تا می‌توانی پنهان‌کاری را کنار بگذار. خورشید هیچ‌وقت تا ابد در زیر ابر باقی نمی‌ماند و بالاخره هر رازی یک روز آشکار خواهد شد


بهمن

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است/ کسی آن استان بوسد که جان در آستین دارد

امسال، ستاره‌ها به‌نفع تو می‌گردند و به‌زودی، موقعیتی که در انتظارش بودی، برایت فراهم می‌شود و اطرافیانت به تو و کارهایت افتخار می‌کنند. نگرانی‌هایت را رها کن و سرت را با خواندن کتاب مورد‌علاقه‌ات یا ثبت‌نام‌کردن در هر رشته‌ای که به آن علاقه‌مند هستی، گرم کن. آدم باهوش و مستعدی هستی؛ پس سعی کن از این نعمت خدادادی نهایت استفاده را ببری. در بعضی روابطت مشکلاتی وجود دارد؛ از کوچک‌ترین آن‌ها شروع کرده و برای رفع هر کدام از آن‌ها راه‌حلی پیدا کن. همیشه دوست داری برای هر چیزی یک توجیه منطقی پیدا کنی، اما باید بپذیری که در زندگی، برخی چیزها هستند که بدون هیچ دلیل و برهانی اتفاق می‌افتند و درنهایت تبدیل به تجربیات تو در زندگی‌ می‌شوند.


اسفند

هر آن کاو خاطری مجموع و یاری نازنین دارد/ سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

به‌دنبال منابع تازه‌ای برای کسب درآمد هستی؛ سعی کن که راه‌هایی را که به تو پیشنهاد می‌شود، امتحان کنی و ببینی که شانست در کجاست. این روزها هزینه‌های اضافی زیادی داشته‌ای که نمی‌توانستی آن‌ها را نپردازی؛ بهتر است پس‌اندازی داشته باشی تا در این مواقع به مشکل مالی برنخوری. سفری در پیش است که می‌تواند کاری باشد. دلخوری‌هایت را از اطرافیانت کنار بگذار و یک راه آشتی را پیدا کن. در زندگی بیشتر به مسائل معنوی رو بیاور تا احساس آرامش بیشتری داشته باشی. از امروز سعی کن با تمرکز بیشتری کارهایت را پیش ببری و خلاقیتت را بیشتر به‌کار بگیری تا موفق شوی.


آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background