menu button
سبد خرید شما
پیام موفقیت برای متولدین ماه های مختلف - اردیبهشت 1403
موفقیت  |  1403/02/01  | 

دوازده پیام موفقیت-اردیبهشت 1403

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.


فروردین

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من                 مگر آن روزکه در خاک شود منزل من

غمگین نباشید و به اتفاقات خوب که هنوز نیفتاده، به لبخندهای هنوز نزده، به آدم‌های خوب هنوز ملاقات نکرده و سفرهای ناب هنوز نرفته‌تان فکر کنید. به جزئیات سبز زندگی‌تان و به آدم‌های عزیز و حرف‌های ناب فکر کنید و تسلیم شرایط نشوید. اجازه ندهید هیچ چیز آسمان آبی و آرام جهانتان را گرفته و اندوهگین کند. نگذارید پیچک غم ساقه‌های سبز باور‌تان را بخشکاند و ابر یأس، خورشید امیدواری‌تان را سرکوب کند. بخندید و پیچک اندوه را از ریشه بیرون بکشید و باغ باورتان را سبز و روشن نگه دارید. اگر دوست دارید موفق شوید، عمیق کار کنید، مطالعه داشته باشید، سحرخیز باشید و به خودتان اهمیت بدهید. در ضمن یادتان باشد که برای هر کسی و هر چیزی به اندازه لیاقتش وقت بگذارید.

اردیبهشت

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی                عشق داند که در این دایره سرگردانند

تولدت مبارک. اگر نقشه الف کار نکرد، الفبا هنوز 31 حرف دیگر دارد! وقتی احساس بی‌قراری و ناچاری کردید، دست روی گزینه امید بگذارید و بگویید «آن که یک روز اراده کرد من را به این دنیا بیاورد، راه را هم نشانم می‌دهد و مسیرم را برایم روشن می‌کند. پس باید راه حقیقی‌ام را فقط از او بخواهم». فرصت‎‌هاي تازه‌ای برایتان پیش می‌آیند که اگر قدرشان را بدانید و آسان از دستشان ندهید، به‌زودي تحولي شگفت در زندگی‌تان رخ خواهد داد. شادي را ميهمان لب‌هاي خود و ديگران كرده و با زندگي آشتي كنید تا زندگي هم شما را در آغوش بگيرد. بهتر است آشكارا از خواسته‌هاي خود دفاع كنيد و نگران قضاوت دیگران نباشيد. فراموش نکنید که هيچ‌كس مثل خودتان نمي‌تواند به فکر شما باشد؛ بنابراين بايد كمتر از ديگران توقع داشته باشید.

خرداد

روز و شب خوابم نمی‌آید به چشم غم‌پرست                بس‌که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

اگر میز کارتان کاملا خالی است، یعنی دوست دارید کنترل همه چیز را در دست داشته باشید و ترجیح می‌دهید اطلاعاتی را که در مورد خودتان به دیگران می‌دهید، تحت کنترل داشته باشید. به علاوه ممکن است به این معنی باشد که شخص حساسی هستید و حواستان به راحتی پرت می‌شود؛ بنابراین برای آنکه بتوانید به خوبی کار کنید، چیزهایی را که ممکن است حواستان را پرت کند، به حداقل می‌رسانید. باوجودی‌که ممکن است مسئولیت‌هایتان روی دوش شما سنگینی کنند، ولی اجازه ندهید که هیچ‌کدام شما را از رسیدن به رویاهایتان بازدارند. خوشبختانه انرژی فراوانی دارید و روی دور خلاقیت هستید؛ پس از وضعیت فعلی خود نهایت استفاده را ببرید و انرژی‌تان را تنها بر روی یک کار متمرکز کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. 

تیر

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد                زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

نگذارید کسانی که از شما متنفرند، شما را به وادی نفرت بکشند و نگذارید مردم تخم کینه را در دل شما بکارند. نگذارید کسی با آگاهی از گذشته شما، حال شما را تباه کند. نگذارید ترسوها شما را متقاعد کنند که تغییر چیز بدی است و نگذارید شما را از تعقیب اهدافتان دور کنند. نگذارید کسی رویاهایتان را مسخره کرده و شما را به چیزهای سطح پایین قانع کند. نگذارید کسی بهانه شادی را، حتی به خاطر خوشی‌های کوچک، از شما دریغ کند. فهرست‌کردن و تأیید این نبایدها ساده است، اما در مقام عمل، اجرای آن‌ها محتاج تجربه و تیزهوشی است.  به‌دنبال ایده‌های جدید باشید و با آن‌ها کار و تجربه‌ای نو را آغاز کنید. باحوصله به كارتان ادامه دهيد و تلاش كنيد تا به سود برسيد

مرداد

شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار                مهربانی کی سر آمد، شهریاران را چه شد

با دوستانی که صادق نیستند، دمخور نشوید و با کسانی که کارشان دروغ‌گویی است، هم‌کلام نشوید. با کسانی هم که تنها هدفشان از معاشرت با شما سود جستن از توانایی‌ها و امکانات شماست کمتر مراوده کنید تا پشیمان نشوید. خشم خود را کنترل کنید. استراحت منظم می‌تواند مانعی برای ابتلا به خشم باشد و احتمال اقدامات بدون فکر را هنگام خشم و عصبانیت کاهش دهد. به جای تمرکز بر روی آنچه موجب خشم شده، می‌توانید به راه‌حل‌های احتمالی و حل و فصل مسئله بیندیشید و از واکنش‌های خشونت‌‌آمیز خودداری کنید. بیان خشم مشکلی ایجاد نمی‌‌کند، به شرطی که به شیوه‌‌ای آرام و عقلانی آن را ابراز کنید. نگرانی‌ها و نیازهایتان را به طور روشن و صریح بیان کنید، بدون اینکه عواطف دیگران را جریحه‌‌دار کرده یا تلاش کنید به زور بر آنان مسلط شوید

شهریور

حافظا چون غم و شادی جهان در گذر است                بهتر آن است که من خاطر خود خوش دارم

در هنگام بیماری، به جای اینکه بگویید: «من هرگز شفا پیدا نمی‌کنم و این بیماری سه نسل است که در خانواده ما وجود دارد»، بگویید: «خداوند بیماری من را به طور کامل شفا می‌دهد! من هر روز بهتر و بهتر می‌شوم.» با گفتن چنین جملاتی شما در حال کاشت دانه‌های شفا، سلامتی و تندرستی هستید. به جای اینکه بگویید: «من هیچ‌وقت نمی‌توانم قرض‌هایم را پرداخت کنم»، بگویید: «من به جایگاهی خواهم رسید که هرگز قرض نخواهم گرفت؛ بلکه قرض هم خواهم داد!» با بیان چنین جملاتی، شما شروع می‌کنید به کاشت دانه‌های فراوانی و ثروت. هرگز نگویید: «من نمی‌توانم رویای خود را تحقق ببخشم»، بلکه بگویید: «لطف و برکت خداوند به سمت من سرازیر است و افراد و موقعیت‌های مناسب در بهترین زمان در مسیر من قرار می‌گیرند.»


مهر

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم                تبسمی کن و جان بین که چون همی‌ سپرم

اگر شما کلام فقیری داشته باشید، زندگی فقیری هم خواهید داشت. برای مردم زندگی نکنید، چون تباه می‌شوید. غمگین‌ترین آدم‌ها کسانی هستند که برداشت دیگران برايشان زیادی مهم است. برای هیچ‌کس آن‌قدرها مهم نیست که شما تا چه اندازه غمگین هستید و دارید لابه‌لای نقاب آرامش و سکوتتان، چقدر رنج می‌کشید. انسان‌ها فقط چهره‌ خندان و روی گشاده‌ شما را می‌خواهند. برای هیچ‌کس هم تحمل یک چهره‌ گرفته و یک حال نگران منفعتی ندارد. انسان‌ها معمولا در روزهای آسانی کنار شما می‌مانند؛ اما روزهای سخت، آدم‌های سخت و دوستان سخت و رفیق‌های سخت می‌خواهد. اما آدم‌ها را دوست داشته باشید، حتی اگر برایشان اهمیتی نداشته باشد که شما درست همین لحظه در چه اندوهی دست و پا می‌زنید. از مواردی كه آشفته‌تان مي‌كند، فاصله بگيرید.

آبان

با دلارامی مرا خاطر خوش است                کز دلم یک باره برد آرام را

زندگی‌تان را با ساعت الان و اکنون کوک کنید، چون خدا در اکنون حضور دارد و در گذشته هر کس هم خطا و لغزش هست؛ پس نگران دیروز نباشید و امروزتان را در‌یابید. شما می‌توانید با بررسی آدم‌های اطرافتان به کیفیت زندگی‌شان پی ببرید. این کار اهمیت زیادی دارد، چون آدم‌هایی که وقتتان را با آن‌ها می‌گذرانید، تعیین می‌کنند که کدام گفت‌وگوها توجهتان را جلب کنند و مرتب در معرض کدام نگرش‌ها و عقیده‌ها باشید. در نهایت هم مثل آن‌ها صحبت می‌کنید، مثل آن‌ها فکر می‌کنید و چیزی را تماشا می‌کنید که آن‌ها می‌بینند. یادتان باشد که همه چیز به یک دلیلی و در یک زمان مشخص اتفاق می‌افتد؛ پس زیاد فکر و خیال نکنید و به گذر زمان اعتماد کنید؛ همه چیز به زودی درست می‌شود.


آذر

صبح امید که بد معتکف پرده غیب                گو برون آی که کار شب تار آخر شد

روی میز کارتان یک گلدان گل تازه بگذارید؛ این یعنی شما فردی شاد و با اعتماد به نفس هستید و به زیبا بودن فضاهای شخصی خود اهمیت می‌دهید. به علاوه احتمالا نشان‌دهنده‌ آن است که شخص آرامی هستید و مایلید که دیگران هم در محل کار شما احساس راحتی کنند. از ريسك‌كردن نترسید و بکوشید احتیاط و مشورت در هر کاری را فراموش نکنید. مدتی است روابط خوب خود را با دوستانتان متزلزل کرده‌اید و میان شما کدورت کوچکی پیش آمده که ناشی از سوء‌تفاهم کوچکی میان شما بوده است. سعی کنید تا می‌توانید مثبت‌اندیش باشید و خوش‌بيني را در خود تقویت کنید تا روابط دوستانه‌‌تان آسیب نبیند. همیشه گفتن حقيقت بهتر است، گرچه احتمال دارد اين مسئله به مذاق اطرافيانتان خوش نياید و شما را به‌خاطر آن سرزنش كنند.


دی

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش                زده‌ام فالی و فریاد‌رسی می‌آید‌

گاهی آرامش انسان، در ندیدن‌ و نشنیدن‌ است. اصلا به این فکر نکنید که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. حتی برایتان مهم نباشد که چطور و چگونه قضاوت می‌شوید. شما زمانی بهترین عملکرد را دارید که مقررات و انتظارات مشخصی داشته باشید.کاری را که دوست دارید و می‌دانید درست است بکنید و بگذارید دیگران هم یاد بگیرند به جای اینکه زمانشان را به پای حسادت و قضاوت تلف کنند، دنبال اهداف و آرزوهای خودشان باشند. احساس خوب بنای خوشبختی است و احساسات تعیین‌کننده نوع ارتعاشی است که شما به‌واسطه آن‌ها درخواست‌هایتان را به گوش کائنات می‌رسانید. تمرکز بر نکات مثبت زندگی موجب خلق احساسات مثبت شده و شما را به مدار عشق و فراوانی نزدیک‌تر می‌کند. هر صبح تصمیم بگیرید نگرانی‌هایتان را به خداوند مهربان بسپارید و بابت داشته‌هایتان شکر‌گزار باشید


بهمن

همت حافظ وانفاس سحرخیزان بود                که ز بند غم ایام نجاتم دادند

بهترین دارو داشتن تفکر شاد است. کلمات همه جا هستند؛ شما با آن‌ها سخن می‌گویید، آن‌ها را می‌خوانید، با آن‌ها فکر می‌کنید، آن‌ها را می‌بینید و آن‌ها را در ذهن خود می‌شنوید. مهم است بدانید تمام کلماتی که بر زبان یا به ذهن می‌آورید، امواجی را با خود حمل می‌کنند که ممکن است مثبت باشند یا منفی و معمولا هم ناخودآگاه بر زبان جاری می‌شوند. هر بار از چیزی گله می‌کنید، توجه خودتان را به چیزی می‌دهید که دوستش ندارید و وقتی نگران آینده هستید، بیشتر به آنچه خواهانش نیستید توجه می‌کنید. هر چه بیشتر از حرف‌هایی که بر زبان می‌آورید و از اهمیت ارتعاشاتشان آگاه باشید، بیشتر می‌توانید جلوی زبانتان را بگیرید تا عبارات منفی به کار نبرید. خود واقعی‌تان باشید؛ درست است که خود واقعی بودن جرات می‌خواهد، ولی مطمئن باشید که ارزشش را دارد.


اسفند

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق                من آن کنم که خداوندگار فرماید

همه مشکل دارند و این موضوع هم تابع محل جغرافیایی آدم‌ها نیست؛ پس یاد بگیرید بخندید؛ به دنیا و مشکلاتش، به خودتان و به گرفتاری‌هایتان. اگر هدفتان رسیدن به چیزی باشد که با ذاتتان در تضاد است، شکست می‌خورید. هدفتان باید این باشد که خودتان باشید، مثل خودتان فکر کنید و حقیقی‌ترین نسخه از خودتان باشید. در این راه هم اگر کسی شما را مسخره کرد، توجهی نکنید و استقامتتان را حفظ کنید. آن‌قدر قوی باشید که هر روز با زندگی روبه‌رو شوید. زندگی یک مسابقه نیست، بلکه سفری است که هر قدم از مسیر آن را باید لمس کرد، چشید و از آن لذت برد. برای خودتان زندگی‌ای بسازید که درونتان را شاد کند، نه اینکه فقط از بیرون خوب به نظر بیاید. برای دل خودتان زندگی کنید نه برای دیگران، چون مهم خودتان هستید.

آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background