menu button
سبد خرید شما
گفت و گو با دکتر احمد حلت به بهانه تولد موفقیت 440

گفت و گو با دکتر احمد حلت به بهانه تولد موفقیت
هرگز رویافروشی نکردیم

خرید
مجله موفقیت

موفقیت سفری است که با دیگران لذت بخش‌تر می‌شود.

plus icon

1403/01/03



شنیداری

شنیداری

در بخش چند رسانه‌ای مجله موفقیت می‌توانید میتوانید به محصولات صوتی گوش دهید. شامل: کتاب صوتی، سمینارهای دکتر حلت، مقاله‌های صوتی، توضیحات نویسندگان مجله موفقیت و...

تست‌های روانشناسی

تست‌های روانشناسی

در بخش چند رسانه‌ای مجله موفقیت می‌توانید میتوانید به محصولات صوتی گوش دهید. شامل: کتاب صوتی، سمینارهای دکتر حلت، مقاله‌های صوتی، توضیحات نویسندگان مجله موفقیت و...

خودت را بشناس

مهمان

گفت‌و‌گو با مشاهیر

در بخش مهمانخانه، موفقیت میزبان شخصیت های طراز اولی از جامعه ی ایرانی است و در هر شماره گوشه ای از زندگی نامه و فرازونشیب ها و سیر شکست ها و موفقیت های این افراد را بررسی می کند. در این مهمانی همراه ما باشید.

ویژه

بررسی مسائل اجتماعی

موفقیت در راستای مسئولیت اجتماعی و بررسی موشکافانه‌ی مسائل اجتماعی یا روان‌شناسی، به موضوعات مختلفی می‌پردازد و هر بار یک موضوع را از تمام زوایای جامعه و فرد بررسی کرده و با رویکرد ارائه‌ی راهکارهای قابل‌انجام و پس از تحلیل و توضیح، به سراغ سوژه‌ی بعدی می‌رود.

زندگی

سواد رابطه، تربیت فرزند، خودشناسی

بخش زندگی موفقیت با نگاهی به روان انسان و اجتماع، به مبحث روابط انسانی، سلامت جسم و روح، خودشناسی، نظریات روان شناسی به زبان ساده و بررسی و تحلیل رویکردهای متفاوت روان شناختی می پردازد. مقالات متنوع و خواندنی این بخش در حوزه ی جامعه شناسی و روان شناسی، به انسان و مسائلش نگاهی تازه خواهد داشت۔

پلاس

نوستالژی، سرگرمی، پرسش و پاسخ

بخش پلاس موفقیت، همانطور که از اسمش پیداست، شامل مجموعه ای از مطالب متنوع و خواندنی در حوزه های مختلف مسائل فردی و اجتماعی است. اگر به دنبال سرگرمی در کنار آموختن جزئیاتی درباره ی موفقیت و زندگی هستید، این بخش مخصوص شماست.

کار

دنیای کسب‌ و‌ کار

کسب وکار و جذابیت های این بخش و همچنین درگیری همیشگی زندگی روزمره ی انسان با مسائل مالی همواره بخش ثابت موفقیت بوده و هست .بررسی سیر صعود و نزول برندهای مطرح دنیا، آموزش اصول ساخت درآمد و کارآفرینی و توضیح واژه ها و اصطلاحات تخصصی دنیای کسب و کار از رویکردهای این بخش از موفقیت است.

فیلم

تحلیل روانشناختی فیلم‌های روز

موفقیت مدت هاست که فیلم های روز و مطرح سینمای ایران و جهان را از دید روان شناختی مورد تحلیل قرار میدهد تا خواننده و بیننده بتوانند ارتباطی معقول و منطقی بین علم سینما و علم روان شناسی برقرار کنند. اهالی دنیای هنر، بخش تحليل فيلم موفقیت را بخوانید.

bookshelf background

مجله logo

آخرین اخبار و مقالات موفقیت

آثار مخاطبین

footer background