menu button
سبد خرید شما
پیام موفقیت برای متولدین ماه های مختلف -فروردین 1403
موفقیت  |  1403/01/01  | 

دوازده پیام موفقیت - فروردین 1403

برای متولدین 12 ماه سال

پیام های موفقیت برای متولدین 12 ماه سال به شما یادآوری می کند که در ماه پیش رو چگونه بتوانید سرشار از عشق و انرژی مثبت ، روزها را بگذرانید و در ضمن بدانید که هر روز موهبتی بی تکرار است.


فروردین

يار من باش كه زيب فلك و زينت دهر        از مه روي تو و اشك چو پروين من‌ است

سکوت، دلیل ناتوانی در سخنوری نیست. در سال جدید، بیشتر سعی کنید شنونده باشید تا اینکه خودتان را وارد هر بحثی بکنید. همیشه زمانی حرف بزنید که ارزش حرفتان بیشتر از سکوتتان باشد؛ با این کار انرژی و زمان زیادی را پس‌انداز می‌کنید و در جای درست به‌کار می‌برید. وجود آدمی مملو از نیرو‌‌‌‌های شگفت‌آور درونی است که اگر بخواهد با اتکا به آن‌ها می‌‌تواند به همه‌ی آرزوهایش دست یابد. در سال جدید تا می‌توانید خواسته‌‌‌‌‌هایتان را بنویسید و هر شب با یاد آن خواسته بخوابید و صبح‌‌‌‌‌ها با امید به‌دست‌آوردن آن آرزو، روزتان را با اشتیاق و تلاش و کوشش شروع کنید. جدی‌بودن در امور خوب است، اما گاهی جدی‌نبودن و سخت‌نگرفتن هم در زندگی لازم است.


اردیبهشت

درآ كه در دل خسته توان درآيد باز                 بيا كه در تن مرده روان درآيد باز

در بعضی موارد از خودتان در طول سال کم‌کاری و سستی نشان داده‌اید. سعی کنید با انرژی بیشتری وارد سال نو شوید. بگذارید همان‌طور که دنیا بهاری می‌شود، شما و افراد خانواده‌تان هم بهاری فکر و عمل کنید. بعضی اوقات افرادی وارد زندگی ما می‌شوند که با کلامشان سعی در عوض کردن عقاید ما دارند؛ قبل از اینکه به هر سخنی که می‌شنوید، ایمان بیاورید و زندگی یا آینده‌تان را براساس آن تغییر دهید، طرف مقابلتان را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید که قابل‌اعتماد هست یا نه. شاید همیشه سرتان شلوغ باشد اما در سال نو ساعاتی را به خودتان و تنهایی و سکوت اختصاص بدهید. به هیچ چیزی هم فکر نکنیدو فقط بنشینید و امواج محیطتان را حس کنید.


خرداد

خوش‌است خلوت اگر يار يار من باشد             نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد 

بهار‌، زمستان را از ما می‌گیرد‌، ولی فرصت از نو شروع‌کردن را به ما می‌دهد. به دعای لحظه‌ی تحویل سال معتقد باشید؛ درست است که خداوند همیشه دعاهای ما را می‌شنود و بر اساس حکمتش آن‌ها را مستجاب می‌کند، اما در لحظه‌ی تحویل سال یک انرژی و شور همگانی دل‌‌‌‌هایمان را لبریز می‌سازد و همه از صمیم قلبشان خوبی را طلب می‌کنند. در زندگی مسائل زیادی پیش می‌آید که انسان را از پیگیری اهدافش ناامید می‌کند، ولی برنده کسی است که در لحظه‌ی ناامیدی دوباره راه دیگری را انتخاب می‌کند، امیدوار زندگی می‌کند و در تنگناها هم به دیگران قوت قلب می‌دهد. همیشه تفاوت در عقاید وجود دارد. نحوه‌ی کنارآمدن با این تفاوت‌‌‌‌ها نیاز به مهارت‌‌‌‌های ارتباطی قوی دارد.


تیر

ديدم به‌خواب دوش كه ماهي برآمدي               كز عكس روي او شب هجران سر آمدي

معمولا در پایان هر سال آدم‌‌‌‌ها به سالی که گذشت نیم‌نگاهی می‌اندازند. شما هم سعی کنید زمانی را به این نگاه اختصاص بدهید و ببینید که در اول سال چه می‌خواستید انجام بدهید و در آخر سال چقدر توانستید به خواسته‌هایتان جامه عمل بپوشانید؛ نتیجه هر چه بود در این آخر سال دوباره برای هر فصل و هر ماه یک برنامه‌ریزی جدید داشته باشید. با همه‌ی وجودتان به پیشواز بهار و زیبایی‌هایش بروید و بگذارید شما هم مثل درختانی که در زمستان خشک و بی‌برگ بودند‌ و به زایشی نو رسیدند، دوباره متولد شوید. خودتان را در این ‌بهار باور کنید و اعتمادبه‌نفس داشته باشید. بدانید از آنچه که فکر می‌کنید قوی‌ترید و در برابر مشکلاتتان مقاومت کنید تا پیشرفت کنید.


مرداد

غیرت عشق زبان همه خاصان ببرید              کز کجا سِرِ غمش در دهن عام افتاد

در روز‌‌‌‌های پایانی سال با لطف و مهربانی به‌سوی کسانی بروید که رابطه‌تان با آن‌ها سرد یا قطع شده است و راه آشتی و صلح را هموار سازید. با عناد و دشمنی فقط رنج را به زندگی‌‌تان فرا می‌خوانید. فرصت‌‌‌‌ها پرنده‌ی خوشبختی شما هستند‌؛ با تنبلی‌ و بی‌توجهی‌تان آن‌ها را به سنگ جهل نرانید. اگر فرصتی در اطراف نمی‌بینید‌، تلاش کنید تا در سال جدید از طریقی آن را به دست بیاورید. مطمئن باشید‌ یک روزی، یک جایی و یک جوری‌، آن فرصت برایتان به‌وجود خواهد آمد. امیدوار باشید به چیزی که بتواند زمستان ناامیدی و خستگی‌هایتان را به ‌بهار تبدیل کند؛ شما هم ‌مانند گل یخ‌زده‌ی زمستانی در این سال نو جان تازه می‌گیرید و می‌توانید تمام سختی‌‌‌‌ها را با امید، توکل بر خدا و تلاش پشت سر بگذارید.


شهریور

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم               طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

زندگی یعنی خوشی‌‌‌ها و ناخوشی‌‌‌‌ها را با هم قبول‌کردن. سختی‌‌‌‌ها و آسانی‌‌‌‌ها در کنار هم نشانه‌ی زنده‌بودن هستند. بهار فصل رویش و ایجاد است‌؛ شما هم تا می‌توانید به همه‌چیز و همه‌کس نگاهی سازنده داشته باشید. ‌بهار فصل بارش است؛ پس شما هم در این سال جدید مهر و محبتتان را بر سر همه‌ ببارید. ‌بهار فصل شکوفه‌زدن است‌؛ پس شما هم استعداد‌هایتان را به شکوفایی برسانید. گرفتاری‌‌‌‌های زندگی جزء جدایی‌ناپذیر زندگی هستند‌؛ پس نالان نشوید‌ و بدانید که آن‌‌‌‌ها شما را برای ترقی آماده می‌کنند. فراموش نکنید که اجتماع خوشبخت مرهون خانواده‌هایی است که با سازندگی و تربیت شایسته‌ی خود، فرزندانی را تربیت می‌کنند که اجتماع فردا را به‌سوی نور و روشنایی سوق می‌دهند.


مهر

مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت                              خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت

یادتان باشد تداوم صمیمیت از شروع آن مهم‌تر است. اغلب اوقات‌ به‌راحتی با دیگران صمیمی می‌شوید، ولی خیلی زود دلسرد شده و نمی‌توانید صمیمیت سابق را حفظ كنید. دوستی مهارت می‌خواهد و استحکام آن به هنر ارتباط نیاز دارد. در مسیر زندگی مطمئنا سختی‌ها و مشکلات فراوانی پیش می‌آید كه باید با گذشت و صداقت آن‌ها را از پیش پا برداشت. سال نو را با آرزوهای جدید شروع کنید و ببینید چقدر به آرزوها و خواسته‌های سال گذشته‌تان رسيده‌ايد. از خودتان بپرسید چقدر برای رسیدن به خواسته‌هایتان وقت و انرژی گذاشته‌اید. سال نو را با خواسته‌هایی شروع کنید که بتوانید انرژی و زمان زیادی را برای آن‌ها بگذارید. در مقابل خطای دیگران گذشت کنید، همان‌طور که از عیوب خودتان چشم‌پوشی می‌کنید.


آبان

آن شد ای خواجه که در صومعه بازم بینی                               کار ما با رخ ساقی و لب جام افتاد

سال جدید، سال مدیریت مالی است. می‌خواهید مسائل مالی را با دید دیگری نگاه کنید، اما اهل حساب و کتاب نیستید. اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره‌‌های خوبی به شما بدهد استفاده كنید تا در سرمایه‌گذاری‌هایتان شکست نخورید. بی‌صبرانه منتظر رسیدن بهار هستید و از حالا لیست کارهایی را که باید در سال جدید انجام بدهید، نوشته‌اید. مثل همیشه هم دوست دارید کارهایتان را به‌ موقع انجام دهید؛ پس لازم است برنامه‌ای بریزید و سعی کنید به آن پایبند بمانید تا بتوانید به هر چه می‌خواهید برسید. بعضی‌ها با حرف‌های منفی، خودشان را آزار می‌دهند و احساس بی‌ارزش بودن و درماندگی دارند. اما شما هیچ‌وقت خودتان را دست‌کم نگیرید و قدرت درونی‌تان را منکر نشوید.


آذر

آن كيست كز روي كرم با ما وفاداري كند                         بر جاي بد كاري چو من يكدم نكوكاري كند 

اگر احساس می‌کنید افرادی از شما رنجيده‌اند، این موقع از سال بهترین موقع است که با آن‌ها رابطه‌ی دوستانه برقرار كنيد. در سال نو، از کارهای کوچکي که به‌خوبی از عهده‌ی آن‌ها برمی‌آیید، شروع کنید و از انجام کارهای مهم و بزرگ غافل نشوید و آنچه را که در توانتان هست به‌کار ببندید. با مثبت‌نگری در سال جدید به تک‌تک خواسته‌هایتان خواهید رسید. به‌زودی خواهید فهمید که با غم و غصه خوردن کاری پیش نمی‌رود، بلکه بايد از همان‌جایی که چرخ زندگی را متوقف کرده‌اید، برگردی و دوباره شروع كنيد. هر روز خبری تازه در راه است. در سال نو خبرها بهتر از سال گذشته خواهد بود و شما را هر روز به زندگی امیدوارتر خواهد ساخت.


دی

مرا مهر سیه‌چشمان ز سر بیرون نخواهد شد   قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

سراسر زندگی‌تان به دنبال کسی بوده‌اید که وقتی افسرده و غمگین هستید شما را شاد و خوشحال کند. کسی که به وقت دلسردی، سرخوردگی و ناامیدی به شما انگیزه بخشد و هنگامی که تردید، سراسر وجودتان را پر کرده، شما را به ایمان و امید و آینده‌ی روشن نوید دهد. بالاخره سال خندیدن به تمام غم و غصه‌ها فرامی‌رسد؛ سالی که باید شادی را یک‌بار دیگر تجربه كنید. تلاشتان هر روز شما را یک‌قدم به خواسته‌‌هایتان نزدیک‌تر می‌کند. در سال نو اختلاف‌نظرها را کنار بگذارید و از بگومگوهای فراوان دست بردارید و به‌دنبال راه‌حل مسائل باشید. چون همیشه خیر مردم را خواسته‌اید لطف خداوند شامل حالتان می‌شود. می‌گویند دنیا محل گذر است، ولی نیکی و خوبی در آن پایدار می‌ماند.


بهمن

غلام نرگس مست تو تاجدارانند                      خراب باده لعل تو هوشیارانند

با عشق و محبت قادر خواهید بود سخت‌ترین و بداخلاق‌ترین آدم‌ها را رام کنید. با تسلط بر اعصاب و مشورت با یک فرد باتجربه می‌توانید مسائل را حل كنید. با بگومگو کارها اصلاح نمی‌شود، بلکه امور زندگی با صبر و شکیبایی بهتر نظم می‌یابد. می‌توانید با اطمینان و مسرت به آینده بنگرید، زیرا اراده‌ی خداوند در زندگی‌‌تان جاری است. در سال جدید از گفتن سخنان بیهوده خودداری کنید. یک قانون مهم را در زندگی‌تان یاد بگیرید: کلام نقره است و سکوت طلا است. بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگویید. از چیزهای خوب و رضایت‌بخش صحبت كنید و دیگران را با سخنانتان نیازارید. دنیا در حال نو شدن و تغییر و تحول است. شما هم سعی کنید مانند طبیعت از خواب بیدار شوید.


اسفند

نماز شام غریبان چو گریه آغازم                       به مویه‌های غریبانه قصه ‌پردازم

در پايان سال همه‌ی زندگی‌تان را بالا و پایین كنید و ببینید در کجاها نقطه‌ ضعف داريد. تلاش کنید تا در سال جدید نقطه ضعف خود را تبدیل به نقطه‌ی قوت كنید. گاهی براساس تصوراتتان زندگی می‌کنید و گاه حسرت گذشته‌ها را می‌خورید؛ درحالی‌که باید یاد بگیرید در زمان حال زندگی کنید و بکوشید تا سال جدید را با نقشه‌های جدید و عالی شروع کنید و به‌دنبال هدف‌هایتان بروید. در هر کاری که قصد انجامش را دارید، هم نکات مثبت و هم نکات منفی را درنظر بگیرید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و آنچه را که خودتان صلاح می‌دانید انجام بدهید و تا‌ آخر مسئولیت کارهایتان را برعهده بگیرید. شروع سال جدید زمان خوبی برای آشتی‌هاست؛ فرصت ‌را غنیمت بشمارید و با آغوش باز پذیرای آن‌ها باشید.




آخرین مطالب


مشاهده ی همه

معرفی محصول از سایت موفقیت


مشاهده ی همه

دیدگاهتان را بنویسید

footer background